Helg..

Man ska ju som sagt var aldrig klaga på helgerna. Det är skönt att slippa arbete och allt annat mellan himmel och jord. Eller man kanske inte gör de .
Det här har då varit den absolut värsta helgen jag kan komma att tänka på , och nu när jag sitter och tänker igenom vad jag gjort så kommer jag fram till saker jag INTE gjort som jag borde göra och klockan är redan 20,33

Tävlingen i lördags gick kanske inte riktigt som planerat, L.c gick jätte bra, fick ett stopp. med det var som sagt var inte bara hans fel. mest mitt faktiskt.
Vi bestämde oss för att göra ett försök på en L:b alltså en meter. hinder nummer 1,2 och tre gick jätte bra, dom var dessutom med i förra omgången.
Hinder nummer 4 som var en stor oxer vägrade han på, när vi tillslut kom överens om att vi skulle över så fick han fart, hinder nummer fyra var som en inledning till en kombination på ett glaoppsprång. Jag fick inte tillbaka honom ordentligt efter oxern men de kändes ändå bra, Sista steget in i kombinationen känner jag att han far till vänster, jag hann aldrig reagera innan armen slog i  infångaren i nästa hinder, rätt som de är flyger armen med mig efter som landar på vänster bäcken och studsar fram på huvet, Det slutade med en lätt hjärnskakning och svåra snärtor :P skrapmärken på magen,armen och handen, men jag överlever som sagt =)

Man kan ju inte låta det här förstöra min helg..

Jag vart sängliggandes..



Men jag trodde verkligen inte att det skulle förstöra allt.
Men genom att få en massa skit och dissar  så mår man verkligen inte mycket bättre. Inte nog med det så fick jag skit från fel person..
Om du någon gång skulle göra något fel mot en person så vill du väl ändå höra det från den personen och inte från än annan ?
Det är inte gjort något fel mot någon men det var ett lätt exempel..

Jag tror inte det är tänkt att jag ska få ha bra självförtroende, för när jag väl är på topp faller jag som en sementklump så långt ner man bara kan tänka sig. Och det går bara inte att resa sig igen, klumpar kan inte gå.......

Och just nu mår jag skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0