People,People and pointing fingers

Dagens dag.
Jag började inte egentligen förän tjugi över nio, men jag är snäll och följde Isabell till skolan en timma tidigare, så det vart ingen sovmorgon.
Jag har också tagit mig en bra promenad till och från skolan, och självklart äter vi Pizza till middag =) nyttigt.
Annars har jag suttit och väntat på isabell och pratat med Lukas, vilket var fruktansvärt trevligt faktiskt , jag har som aldrig sett dom sidorna hos honom som han visade, himla trevlig prick, jag tycker bra om honom =)


Jag kan fortfarande inte släppa människor och deras tänkande. En väldigt trevlig och hjälpsam kille på skolan  är verkligen trevlig och öppen, men på en viss lektion blir jag då irreterad! Det är då Matte, om man nu skryter om hur smart och duktig man är så fattar man kanske att man måste ge andra möjlighet och tillfälle att tänka OCH få svara på olika frågor ? och varför skynda på genomgångar när man märker att andra inte förstår?
Eller att vara en mytoman ? Att komma på myter om att vara intressant ?  Det värsta är ju ändå att de märks, jag är verkligen inte intresserad om du druckigt de värsta eller varit med om de andra fjärde och tjugonde.
Varför jaga iväg folk istället för att ta en normal kontakt ?
Jag kan bara inte förstå sådna saker ibland, men de kanske inte är så uppenbart för dom som det är för mig.

Att ha Sex med en bänk ! ? Hur desperat måste man vara då? Och om man tänker bakgrunden till de? Man går förbi en bänk med hål, och blir bara sååå kåt att man inte kan vänta tills man kommer hem, utan riskerar häldre att fastna i en bänk och riskera att bli fullkomligt steril? Men i sådna situationer kanske man inte tänker i huvud taget,
Frågan. Vad tänkte du på ? Och svaret Jag vet inte. kanske faktiskt finns.
i vissa situationer tänker man verkligen inte, eller man vet inte vad det är som händer..

Att man har så olika sorters personligheter att det nästan bli skrämmande är också väldigt... skrämmande..
och att de kan variera från period till period så man kanske ger någon fel uppfattning om vad som är ens sanna jag.
Men hur vet man vilket som är ens sanna jag om man har så många olika personligheter??

Jag vet då inte vart jag är.. just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0