Söndagen som ingen Söndag innan

Då var jag tillbaka åtminstonde Nu för en gångs skull.
Under Min korta semester har jag hunnit göra både det ena och det Andra faktiskt.
I Torsdags var jag barnvakt som sagt och det vart till att ta till med det gamla hederliga.. Hyra film och är poppcorn =)
På fredan så vart allting lite mer stressigt när jag skulle till Nordmaling helt plötsligt och hade ca 50 min på mig att packa upp,duscha,klä mig och göra middag. Det slutade med att min middag bestod av en klump gurka .
I Nordmaling var det fest, och de vart en typisk bakisdag på lördagen UTan Pizza.
På lördag kvällen for jag tillbaka till Vindeln med sista bussen, jag var alltså hemma vid elva då jag gick förbi hos Lotties Mamma för att hämta en sladd och självklart vart jag vkar där till tolv ungefär då mamma kom och hämtade mig. Efter att vi kört en bit berättar hon att vi är häst vakt till härstarna nere på stallet som smitit och vräkt i sig ca 10kg kraftfoder och är nu riktigt dålig i magen. Det vart kvällspromenader och kafferaster från klockan två till klockan åtta då jag också hade jobbat färdigt. Allt detta på bara två timmars sömn =)
Nu när jag kom hem sov jag självklart en timma till, Jag måste lyckas somna ikväll också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0