Söndagen

Tack vare vädret har de inte blivit något bloggande på senaste tiden.
Det har dundrat på riktigt ordentligt här alltså! Har nog aldrig varit med om något så ordentligt åskande..
Inte vad jag kan komma  på i alla fall.
Som annars har jag jobbat. Och de kändes riktigt skönt med helg och nu har jag bara tre jobbdagar kvar, sen slutar jag jobba och börjar skolan om bara en vecka.


Igår var jag på bio med Mattias. Vi såg skräck filmen Barnhemmet. Och ja den var faktiskt riktigt bra! Självklart satt jag me händerna för ögonen mest hela filmen, Vilket ibland inte är allt för bra. Min första tillryckning lyckades jag peta mig själv i ögat. Riktigt ordentligt också! Jag fick fullt med tårar i ögat och kunde bara inte se! himla irreterande och väldigt oskillat :P
Men självklart ska man lyckas med allt.

Vi fick lov att vänta riktigt länge för att få se filmen. Jag hade varit i stan mest hela dagen och inrett i lägenheten och så.
Medans Mattias kom med bussen klockan fem.  Och filmen  gick halv tio... Och självklart regnade det och alla affärer var stängda. Vi tog middag på Subway. En promenad runt typ heela stan.
Och som vanligt ägde jag Mattias varranan sekund.
som sagt har jag ju gjort illa fingret och det ser inte ut att bli bättre. Jag lyckades stöta till fingret på något vänster och sa de ,. Och som Mattias är så vart de reaktionen " Nejj men få se! " Snabb som jag är så är de faktiskt FuckYou fingret jag gjort illa.. Han tog självklart tag i fingret, vart knäpp tyst och bara kollade på mig. Och jag skrattar för full hals !

Det är ju då lite svårt att förklara så här hur roligt de egentligen var. Men de va kul .



Dagen Idag blir ganska lugn och soft. Ska till Stallet nu och ha Ridlektion med en tjej från Rödåsel och hennes lillebror.
Sen ska jag packa och tömma lådorna till flytten i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0