Det var bättre förr..

Ibland tycker jag folk bara ska hålla igen när det gäller dom själva. Och då menar jag inte att man ska sluta prata om sig själv i "egoway" Utan nu snackar vi skit och dumheter.
Att intala sig själv att man är en dålig människa och Idiot. Visst okejj synd för dig , men att stänga ut andras åsikter och deras sanning. Det är bara dumheter och faktiskt jävligt egoistiskt.
Det är ju andra ögon som ser en, det är andras tankar som tänks om en och det är inte din egen uppfattning folk får om dig,. det är deras egen,
Och om man nu som faan inte vill inse Sanningen av en för en gångs skull ärlig människa.  Aah då vet jag inte vad jag ska säga.
Känns nästan som att de börjar spåra ut och det blir ett mer förvirrande inlägg än lite mer förståeligt.

Jag ber bara vissa människ till å hålla käft och lyssna på den sanningen som kommer.
En vacker sanninge är inte värd att dölja.. Glöm inte det.


1993 dagen då den stora frågan var om man sku skratta eller le.

1995 Dagen då det är dags att utmana livets utmaningar.
Baka lussebullar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte bry sig om vad andra människor

tycker om en, man skulle bli psykiskt sjuk om

man hela tiden skulle gå runt och tänka på

vad andra tyckte om en.

2008-12-15 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0