Tisdag

För första gången mådde jag riktigt dåligt på¨charken idag. Jag fick uppgiften att kära upp Lever till våran leverpastejj.. Hej jag är Vegetarian OCH jag försöööker verkligen,  fick ändå känslan av att de inte va tillräcklilgt bra gjort.. De vart som sagt var inte bättre när jag sedan fick mat i magen,

Nu sitter jag då hemma. UTAN TELEFON =O har ju typ glömt den på skolan =/

Jag är ledsen att göra dig besviken, min kära vän , jag vet att du vill att jag ska prata med dig. Och det är inte så att jag inte vill,  jag kan bara inte,. Jag kan inte heller ta mitt förnuft till fånga och göra något åt de helvete jag själv skapat. Med hjälp från dom som tog mig till världen.
Bli inte rädd för min skull, jag klarar mig, På ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0