En lång en Tisdag

Den här Tisdagen var ganska lång, Och kall. Sommar Musikanterna gick ju som de gick. Jag följde med Jennifer hem på lunchen idag och det var riktigt trevligt, vi har aldrig varit dom närmsta vännerna om vi ens pratar med varandra. Trots att vi har gått i samma klass i tre år. Vi hade väldigt trvligt och diskuterade jobbet och olika situationer i livet.
Efter jobbet vart det stallet och de tog sååå himla lång tid. Jag hann då bara rida Bomben innan jag höll på att tuppa av av hunger. KLockan var då halv sju är jag kom hem.
Sen kom Mattias på besök och de va alltid lika kul.

Livet har sina goda stunder.
-Varför har man inte telefonstolpar i potatislanden?
-För att potatisarna inte ska ringa efter hjälp!

något jag skrattade ganska gott till =)


Min  nya kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0