En Lördag kväll

Nu har jag som sagt var inte skrivit på ett tag igen, Men det har fortfarande inte hänt något speciellt.
Jag försov mig till Repningen idag så det vart stressigt iväg, sen for jag till Lottie och hjälpte henna städa huset. Och Jaa.. Det va ju som sagt var ett vecko arbete om man skulle göra allt ordentligt. Och vi vart ändå inte färdig.
Jag städade golvet,Diskade,Vek kläder,Rensa sko hyllan... Ja de tog några timmar.
Sedan vart det en promenad ner till stallet och jag riktigt stor bråkade med Bomben ikväll. Jobbig Ponny det är alltså.

Nä men som sagt, det har inte varit några större funderingar eller tankar idag.
Lr .. Jag tror jag måste städa mitt rum också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0