En måndag början

Idag började jag på Sommarmusikanterna, och ja de va trevligt och vi hade jätte kul. Synd bara att de var så tråkiga låtar som kom upp :P Men jag ska inte klaga.
Dagen har varit ganska lång faktiskt. jag har jobbat, vari i ume, jobbat, vare hemma och sen till stallet.
Den eviga frågan om hur det kommer bli med min kära ponny värker bara mer och mer. Jag fick ett erbjudande på andra sidan älven. Ett från ridskolan. Och nu vet jag av några jätte duktiga tjejer från Umeå som skulle vara intresserad av han på foder. Det låter verkligen som att han kommer få det bra hur det än blir. Men hur konstigt kommer det inte bli för mig? Nu när allt går så bra och jag för en gångs skull har hittat mod och någorlunda självförtroende att satsa ytterligare. Ska jag bara ge upp allt. ? Sådär. Samtidigt så hittar jag ingen annan utväg.
Eller finns det en utväg jag bara inte ser? Ska jag bara ge upp det jag gett mitt liv åt lixom.
Jag kommer ju tappa så mkt av det jag gör genom att inte hålla på lika mkt ändå så...
FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0