Lördagen

Nu när jag tänker tillbaka på hur den här Lördagen har varit, så har den kanske varit ganska lång . Men de känns inte så.
Jag har repat med bandet. Det gick väldigt bra idag faktiskt , sen for jag till Patrik. Sen till Lottie, fast hon var inte hemma så jag läste en tidning på deras altan när Anna kom över med Wii Fit . Det var faktiskt himla roligt, och det visade sig att jag har bättre balans än jag trodde =) Och att Yoga inte är något för mig, hade som inte riktigt tålamodet.
Men de var lite små jobbiga Yoga övningar faktiskt.
Efter en god middag och sköna skratt for jag förbi hos Isabell som var ensam hemma.  Vi gjorde inte så värst mycket faktiskt, men det är skönt att hänga med henne , Men efter vi hängde tvätten kom vi på att Kompis faktiskt hade fest och vi drog förbi för att kolla läget. Det var väl ingen rivfest.. Men trevligt att gratta å säga Hej.
När dom började spela poker, drog jag. Jag fick så dåligt samvete då jag inte hade motionerat hästarna, ska ju tävla imorgon.
Jag tror nästan jag har tagit mig vatten över huvet när de gäller tävlingen,, jag anmälde mig på 105cm med min ponny. vet inte om de kanske är lite för mycket.. Nog för att vi har hoppat högre.
Det kanske känns bättre imorgon


Vad tänker jag på ?
Världens alla frågor med så dumma svar.



~~~~~~~~~~~
Snygg
Smal
Smart
Sexig
Söt 
Singel

 'heliga 6 *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0