Söndag Som Söndagen tidigare

Min första stressiga söndag på Aah ett himla bra tag faktiskt . Har som haft det ganska lugnt nu i sommar :D
Den här helgen har faktiskt också varit lite annorlunda och faktiskt himla rolig. För en gångs skull är jag ute och lever loppan men mina vänner och bekanta. Jag var ledig på Fredagen så då drog jag och Isabell till Vännäs på Vännäsdagarna, Det var ganska lamt i början så vid middags tid drog vi till Syrran och åt och först på kvällen drog vi ut igen, Vid 23 tiden någon gång. Det var inge vidare jätte drag då heller, träffade några kompisar , det var ganska trevligt, men hälften av alla var as packade . Efter ett tag gick vi hem igen och mamma fick komma och hämta oss.
Men som sagt så fanns de bra många snygga killar Där =) Ojjojjojj. De va Nice ;D
Vi kom hem vid två den natten i alla fall, Ganska trevligt att bara chilla runt me Henne =)
Killen som sålde biljetter var då grymmmmmt gulle :D
Lördagen jobbade jag på dagen, vi hade spelning på en skyttebana i ramselefors. Och är det något jag är rädd för så är de pistoler och sånna där pang grejor!  Min hals är inte riktigt i trim så jag hoppades på att de inte skulle vara någon jag kände i ramselefors eftersom jag int känner någon som bor där . Självklart Sitter Lukas där mitt bland allihopa, min Pojkväns bästa kompis..

Efter de så var de Feeest! Det var inge vidare drag i början då jag fick vara barnvakt åt Cacard. Men Sen så drog johan och isabell så jag hakade på dom, Vi satte oss på en gammal bro och de vart riktigt bra stämmning. Först vare bara vi, sen kom Petter, Anders och Jesse, Sen Mattias och Tommy, Sen robin och efter ett tag Sandra.  Så det vart en egen liten feset utomhus på en bro . Synd bara att det vart så kyligt. Sen kom även Sebbe och Josef förbi.
Jag har gjort en ny upptäckt , Jag är INTE menad att klättra över stängsel, Nejnej  !
Det var ändå ganska trevligt, nog för att jag gjorde illa mig och började blöda som fan,men de va ändå ganska soft.
Jag och Isabell busade lite i sanden och  nu har jag sand i håret .. inte alls lika kul.
I Alla fall , Idag har jag som sagt var kommit juuust i tid till jobbet, jobbat och nu ska jag till stallet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0