Sundsvall

Ah vad finns det att säga mer än att en dag med Mamma,Pappa och bilen är den nästan värsta stunden i ens liv. Inte nog med att det bara är vi, utan rockabilly är i högtalarna heeeela tiden.
tog ca tre timmar. Och det var jätte kul att gå in på IKEA, dom har himla fina inredningar och mycket olika priser och krusiduller. Vi åkte tre timmar för att handla på IKEA för under 50 kr. En klocka, en stekpanna å en kasse följde med hem.
Nää alltså det var inte ens tänkt att vi skulle in på IKEA hah. Hööks var vårat mål där vi köpte nya ridskor och ett par ridbyxor åt mig. Det vart inte så dyrt då vi fick 30% på ridskorna.

Men det var bastu varmt inne i bilen ! Och utan mat på heeela dagen var jag utsvulten när vi stannade av på vägen hem på Max. och de va första gången på jag vet inte alls hur länge som jag åt skräpmat.. Och det är inte så gott faktiskt. Inte alls!
Det kanske är som det är med godis,. har du inte ätit godis på länge, vill du inte ha de längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0