Toorsdag

Då var de torsdag och den har varit ganska bra faktiskt. Jag känner mig som en friskus idag då jag var ute och sprang på morgonen , jobbade, var på gymet , red båda härstarna och nu äntligen är jag hemma i lugnan ro och ser på Tv =)
Spelningen på älvbacken gick väl lite si så där . Jag sjöng både fel och fick problem i halsen. Det kändes inte så bra, tur att de flesta var halvt döva.
Bomben Gick jätte bra idag Petra tyckte han såg fin ut.
Hoppade honnom igår och de gick också ganska bra =) Jag lyckades klösa mig på tummen när jag hoppade Sebbe igår också =p



Man kan ju ha olika "beroenden" i livet. Och att vara beroende av något , är inte bra för sinnet. Eller alltså de kan de ju bara inte vara, för får man inte det man vill eller gör man inte det man alltid måste göra så blir man tokig eller de kanske är tvångstankar ? men knark blir man beroende, cigaretter blir man beroende av och snus. Tobak lixom , vilket inte är nyttigt för kroppen. Men hur många av sveriges befolkning är inte beroende av Koffein? Koffein är inte olagligt. det kan köpas av VEM som helst och koffein är inte de bästa för kroppen heller. Den torkar ut kroppen det är de enda negativa jag kan säga , Och visst man kanske blir pigg. När vi pratade om det här i skolan när jag var liten sa dom att vi ska gömma alla kaffe filter för att se hur våra föräldrar reagerar som ett test på om dom är beroende eller inte. Kom mest bara att tänka på det. Men man kan bli beroende av alla möjliga saker., tabletter av olika slag.Mat, motion ,nässpray, socker,, och ingenting är bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0