Torsdag Dag

Jag har som sagt var inte bloggat på jätte länge nu. Men jag har inte haft något vettigt att prata om , Eller berätta.
Det har jag fortfarande inte. Tänkte mest bara uppdatera mig en liiten aning :P haha

Som sagt var har de senaste dagarna varit ganska lika. Jobba,Stallet,Sova.
Jag har blivit jätte trött och sover minst två timmar mitt på dagen. Och är lika trött på kvällen ändå. Det är ganska jobbigt då det är jätte fint väder ute. Som idag. Och jag är så trött att jag bara inte orkar vara ute. Jag är heelt död.Det är inte så kul faktiskt.

nu sitter jag och väntar på att Isabell förhoppningsvis ska komma förbi =)
Sen ska jag se mitt program, jag typ längtar haha.
Sitt och sjung


Det hära superskinny idealet har ju alltid varit en konstig fråga tycker jag. Jag satt och kollade i en Halens tidning med massa snygga kläder. Och självklart är dom dära klänningarna jätte snygga om man är jätte smal.
Jag har faktistk varit med om det några gånger eftersom jag själv har en bra putis mage.
Jag såg en jätte fin klänning på en jätte snygg smal tjej på internet och jag föll för klänningen på en gång.
När jag väl fick hem den vart jag jätte besviken eftersom att den inte alls var lika fin om man hade några valkar!
Jag och Isabell gick förbi en klädaffär det fanns en skyltdocka utan kläder på.Och tillochmed på skyltdockan syntes revbenen... Alltså vad är de här för något?
Hur många av sveriges befolkning ser ut så där egentligen? Och hur många av sveriges befolkning VILL inte se ut så där? Alla tjejer vill väl se ut så där, det är ju snyggt. 
Om jag inte minns fel så har jag hört att det är allt fler ungdommar som drabbas av ätstörningar och allt fler tabletter mot depprision skrivs ut. Och jag är inte förvånad?
Jag har aldrig i hela mitt 16 åriga liv sett en åtminstonde normalviktig skyltdocka.
Nä nu går jag ut på en promenad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ganska skoj faktiskt.. direkt under inlägget står det givetvis "gå ner 5 kilo snabbt?" på en länk.

2008-07-03 @ 22:15:48
URL: http://scjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0