06.15

Ja då var  det en ny dag, Vaknade 06.15 plupp väckte mig..

det kändes vädigt jobbigt att somna om för då när jag vaknar vid 8 tiden som bestämt kommer jag vara jääätte trött .
Och som vanligt är de regningt ute.



Allt började med att jag ägde en bar/hotell som låg inne i skogen men ändå precis bredvid vattnet, typ havet eller något .
Jag vart typ plundrad och sedan helt utan andeldning satt jag vid datorn och spelade Wow i min del av huset vilket vad jätte stort, Mellan mig och min Kusen var det ett förråd  fullproppat med saker. Och vi bråkade och bråkade om varför vi var tvungen att bo ihop och ur värdelösa vi var.

Tillslut så flyttade jag därifrån med min mamma. Utan någon speciell anledning.Pappan i huset visste typ inte ens om det. Han trodde att hon blivit iväg tvingad, precis innan hon skulle fria, och han skulle säga Ja. Vilket Mamman trodde precis likadant om. Han skulle fria och hon skulle säga Ja.

Kanske lika bra att hon stack.

Jag och min  mamma hamnade i en liten stuga och det var snöigt ,  Fast nu var min mamma  gammal. Nästan så att hon påminde om Mormor.
Jag skulle ta sparken till Kyrkis Och hon sa att skoterspåret fortfarande var stabilt och att jag skulle ta den för de skulle gå snabbare.

När jag då hade tagit min spark och börjat sparka genom skogen kom jag ut på en sjö. sjön var svagt öppen på en del ställen och om jag var snabb skulle nog skoterspåret hålla .

Och då är det någon som ropar på mig, men jag bryr min först inte men andra gången jag hör ropen sneglar jag försiktigt runtom mig och ser en liiiten två / Orange prick som hoppar Låååångt ute på andra sidan sjön..
Jag fortsätter sparka och plupp somdet då var ropar efter mig :
" Men dissa mig da  ! Hallåå här borta, Men Dissa mig da ! " 

när jag kommit runt en liten skogsdunge möter jag plupp, jag råkar köra över hans hus.
Sen vaknar jag  av att jag inte har någon känsel i handen och den var alldeles kall, När jag tände lampan var jag blå längst armen =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0