13.19

Den här dagen började bra, jag vaknade kl 6.10. Kunde bara inte somna om efter det.
Och just då så gjorde jag en ny upptäckt hos min väckar klocka. När sekundvisaren närmar sig trean så tickar den högre och högre, och allt lägre när den kommer till tian, Alltså mellan tian och trean är den nästan helt tyst.
Jag har aldrig märkt det förut! Det var ganska kul faktiskt. haha
Jag somnade som tur var om sen vid halv tio och sov kanske en halv timma längre =)


Den här dagen lär ju bli ganska dryg, jag har då bara legat i sängen än så länge. Funderar på att fara till stallet över middagen och komma hem lagomt till ett Tv pogram jag ska se klockan 8. Superfat Vs super skinny lr något i den stilen.
Jag tycker faktiskt att sånna pogram är ganska intressanta, tyo som Du är vad du äter och olika dokumentärer som visar om folk med ätstörningar och sånt, Det är intressant att se hur olika människor lever och man lär sig ett och annat också faktiskt =)

Det blåser och är jätte jobbigt väder idag .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0