15.06

Varför vara arg och fundersam när man kan vara glad och avslappnad?? Helt sjukt .
 
Just nu sitter jag i Patriks lägenhet med Isabell, och kissen Tiger dåda :P
Jag orkar inte fara och jobba med Musiken,.
Jag vet lixom inte vad jag ska göra eller ta mig till längre, och de känns väldigt jobbigt. Jag orkar svara på Sms, jag vill inte Ring, Jag har blockat.
Är de bra lr ?

Jag vill tillbaka, men skulle de göra saken bättre? Jag kanske aldrig skulle ha farit dit, då kanske jag inte hade känt så här. Jag får ju dissen nu , Och de känns som att jag försöker och inbillar mig för mycket . Tänk om det inte blir som förut när jag kommer tillbaka. För jag ska dit, jag har bestämmt mig, vare sig någon vill lr inte.
Allt måste bara bli tillrätta, och jag ska försöka inte ställa till det .. Igen
det är nog som det redan är.
Och ändå så har jag ingen aning om vad jag snackar om . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0