16.37

Just nu vill jag inte göra någonting , solen skiner men det känns ändå inte alls värt att gå ut. Fast än jag vet att jag måste, och jag lovar att det kommer kännas bättre efteråt, men jag gör det ändå inte.
Jag är så himla less på tt må så här. Det är nästan som att jag inte styr mig själv utan bara gör och gör ingenting,

Jag orkar inte fara till stallet , och jag orkar inte gå ut me hästen, för de kommer säkert börja regna snart igen,. Och jag har som ändå ingen lusst.
Det här är en sån där depp period, då allt bara är fel och då ingenting är som det ska, och då jag förstör för mig själv och är medveten om det. Det är också en sån där period då man inte kan häjda mig själv för någonting .
Och jag hatar det.





Det värsta är kanske att jag vet vad de beror på , och det är löjligt. så jag tänker inte berätta.
Men något som kanske är ännu värre är att jag vet vad jag kan göra för att få bort allt , men jag vågar inte och jag orkar inte göra det. Och det är himla lätt. Men jag orkar inte.
Jag orkar bara inte, hur dummt låter inte de ?? Jag vill alltså sitta här alltså ? 
Jävla psyk.



Något lite roligare är då att jag och Isabell är nära en lägenhet i Umeå. Och jag är tvåhundra kronor närmare min spanien resa.
Jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0