21.08

Jag är trötter.
Jag har skrivit färdigt min låt och de känns jätte skönt, den är ganska fin ändå , ja är nöjd. Lite faktiskt .
Men jag vet inte vad texten handlar om riktigt . Det blir som en konstig känsla när jag spelar den på pianot och sjunger texten i huvet . Will you remember me ,, I remember you.
sedan helt plötsligt, as my tears fall down my cheek ...
Jag vet själv inte ens vad jag vill säga med det hela. Allt har bara varit en känsla jag skrivit utifrån, som jag själv inte kan beskriva.
Haha på tal om ingenting så börja jag tänka på Den fula ankungen . Han som skrev den  ( tror väl att de var en han )
Var ju tydligen lite utanför som lite och sedan vart han en berömd författare.
Haha fattar inte varför jag börja tänka på de nu helt plötsligt .



När du träffar en människa på internet. varför är det då så lätt att bli vänner. om du inte träffat den personen förut?
jag är en den som gillar att folk varken hör eller ser mina "låt verk" innan dom är färdig, och personen vet vad som ligger bakom..

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en tidning tills jag somnar.
mina vänner vill inte svara på Msn , när jag som mest behöver dom , typiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0