21.17

Efter en cykel tur till Vindeln hamnade jag hos Sandra =)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva,. Min blogg måste nog vara ganska tråkig ändå :P haha
Men det är kul att skriva. faktiskt =)

Jag börja tänka lite på vänner .. kompis,kamrat. vän,polare,homie,vännina, bitch, niggah  ,.
Jaah. Alltså hur ska en riktig vän vara? Typ Snäll, rolig, kunna bevara en hemlighet. . ärlig. pålitlig , och en vän är ju en vän föralltid.
Min väns förra pojkvän.. Han vart en av mina bästa kompisar. Under tiden dom var tillsammans . Nu,.... Pratar vi knappt.
Jag träffade honom nyss. och han sa Hej. han gick där med en cigg i handen tillsammans med sina nya vänner. Han hälsade och fågade vad jag gjorde. sen sa han Hej då . Visst vi pratade. Men han hade en Cigg i handen. Umgicks inte alls med dom han var med förut.
Han har förändrats. Det vart som bara en chock att se han.
Vi som var bästa vänner. Han som visste mina hemligheter och hans. Och nu ?
Är de då en riktig vän. En bästa vän?
Och visst är de bra att man har en ärlig vän, som säger vad den tycker. Men som vänner måste man kunna stötta varrandra í svåra stunder. lr ?  Är de då en riktig vän om man istället för att stötta en , bara ställer en mot väggen utan ett andetag? 
 
Sandra är då den bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0