21.55

Hoppträningen med Ramzes idag gick ganska bra faktiskt, det var då roligt att få träna med honom igen =)
Nu får jag rida honom mer igen då det är semester från ridskolan, jippie.
Min ponny får då mest bara slöa nu , haha

Grattis kristin på 20 års dagen =)  Himla god tårta mamma gjort ,  haha



Morgondagen blir till att vara i stallet, ska rida två hästar . Det blir nog ett eget litet äventyr. Hoppas jag kan komma på något vettigare mot kvällen än att äta middag med mor å far..

Måste försöka få in alla låtar till Bandet åxå.  haha Aah vet inte hur jag ska hinna de innan lördag.

Det känns lite som att jag faktiskt inte har något vettigt att skriva om just denna dag, lr funderingar,  jag inte kännt lr tänkt på något speciellt idag faktiskt .
Det är ganska skönt ändå . Bara låta dagen gå . =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0