23.06

jag har som sagt inte bloggat på ett tag, Det har fortfarande inte hänt något speciellt.
jag har inte haft några speciella funderingar heller.

Jag hoppde Bomben för ett tag sedan , och nu vill petra att vi skulle vara med i laget,. Han skulle behövas tränas lite mer , sen kanske han är redo . Vem vet ? jag fick mig en ponny tillslut .



som liten. Och bli ihop med en kille, Och man höll handen. Då höll man alltid handen, sen när man pussades första gången . Då pussades man alltid. Den när man vart lite äldre, och första gången man hångla, då började man strula runt, några år senare då man för förlorade oskulden. Började man sedan knulla runt.
Det är något jag faktiskt  ser i många flickor. Och nästan ännu värre hos Killar.
Alltså, Det är lite roligt faktiskt.. Jag menar. Sex , att det tydligen är så viktigt i ett förhållande som de egentligen är. Lr så är de bara en grej varje kille hoppas få varje gång dom går ut och festar. Är de så ?

Gör dom som tjejer  och pratar om allt efteråt? Det är nästan som en lättare fördom att säga att killar bara är ute efter sex.
Men hur många gånger har inte du som tjej varit med om dE??
Att du träffat en kille du börja gilla, Och sen får du dissen.. Varför?
För att du inte ville ha sex med han? JA
Är de Sant eller jag har som säkert fler bara kommit på det?
Ett enkelt svart kanske är att alla killar inte är likadana. men jag tror att någonstan innuti så är dom det. Ute efter en sak.
SEX

Och nu helt plötsligt låter de som att jag är jätte emot det.. Men de är inte riktigt sant. Tycker bara det är en liten rolig tanke bakom den hära One night stand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0