7/6 -08


16 år idag .
äntligen känner man sig utvilad efter den långa bussresan och den stressiga dagen.
Tiden i spanien har varit underbar, trots lite regn har man haft jätte roligt .

Första kvällen var ganska jobbig. vi hade som högst sovit 3 timmar men de tvivlar jag på att jag hade gjort. åsså kom vi hem vid tror jag de var två tre på natten. Man sov ganska skönt den natten kan jag lova.
Sen var de ju frukost. I spanien äter man oftast ingenting direkt när man vaknar.
Haha jag fick muffins ,yoghurt och en chokladbit. kanske har skrivit de lite tidigare men spelar ingen roll.
Mitt tidigare nyttiga liv i sverige var ju bara att glömma ! =)

Shoppingen i Barcelona var ju också något man måste nämna ! Himla Nice. trots de köpte jag nästan ingenting.. :/ De kändes lite tråkigt faktiskt men de fanns mycket att både välja och se.

Tuggummiköpen gick inge vidare i spanien heller. men som tur var hittade jag ett 4pack tuggummiaskar med bra smak och som räckte länge inför resan tillbaka hem.  Tjoho =)

Jag fick en massa nya kompisar. Lidia och India var klart dom roligaste flickorna i spanien
Sista kvällen i spanien hängde jag med dom i stort sätt hela kvällen. Då träffade jag också Abel igen. han fyllde 17 år och vi sjöng för han på svenska .  Det var ganska roligt  =) Han var då en hiiimla trevlig å gullig pojk :]

India jag och Lidia



Att säga hej då var då ganska jobbigt. Nu får jag inte träffa dom mer. lr joo jag ska tillbaka i Augusti om jag får tillräckligt med pengar.
Onsdags kvällen var ju jätte rolig men sedan grät vi heela vägen från centrum och hem (15-20 min gåavstånd) .
Guillem och hans familj var de bästa du kunde begöra. Söta och fruktansvärt snälla människor.
" He is not so beautiful but he is my son and I can´t do anything about it " haha pappan i huset ville att jag skulle ta med mig lillebror !
Jag Älskar dom verkligen .
Då tillslut stod vi vid bussen å grät. lr jag gjorde de iaf. å Lovisa .



Allting hade gått så långsamt. det är svårt att komma ihåg vad man gjorde dagen efter men bara några dagar till skulle vara sååå bra.
Allt var så annorlunda där gemför med i sverige. 

La Bisbal <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0