Dag 1

Första dagen på jobbet. Och det gick ganska bra faktiskt.
Dom skämde mig med de döda hönorna, " jag har en yxa där inne om dom inte är riktigt döa"
JA, nu kändes det så himla mycker bättre, haha. Annars så var de ganska enformigt men lätt arbete, skönt.
Sen var de raka vägen till stallet och rida två skitloppor . Hoppade Bomben lite och red ut i skogen och lite dressyr med Sebbe =) ganska slapp skön dag än så länge.

Man säger ju att man inte ska ta ut segern i förhand.
Och Visst är de roligt att fylla år, särskilt när man kan kalla alla andra Liten. Hahah
Mattias : Du är ju liten! Lill Natta Lill Natta
Natta: Visst vet du att du fyller år imorgon? du är faktiskt lika gammal som jag.

Och han säger att jag ALDRIG äger han :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0