Dagen igår

Igår var de en heel dag på stan med Lottie och hennes Syster, Gug så kul vi hade och jag slösade kanske bara 31 kr lr något i den stilen =)
Jag och Lottie har också gjort nya upptäckter, Det är ganska svårt för hennes syster att beställa Mat för max. Så jag fick bryta in.
Om man inte orkar all mat och vill ta med sig den, kan man fråga om en Doggybag.
Smaaart Lotties Syster ;) Vi skrattade då ganska gott åt de . haha

Vi skulle då se på bio, Och jag var den Första som gick in i bion den måndagen  =) haha
Efter en del disskutioner så kom vi fram till att vi skulle se Dumpad. Och de va en KLART värd film att de. Jag,Lottie och Anna hördes då mest i hela biosalen, Lite pinsamt men de va så hiimla kul.
Jag måste bara rekomendera att se den filmen , den är kul =)

Så vi var då på stan hela dagen . Från tolv till tio på kvällen , jag sov ganska gott i bussen påväg hem .
Vi träffade Niklas som hade en ganska gullig kompis med sig, Men dom sa inte så mkt alls.
däremot fanns det en jävla konstig typ där. Så länge man hade Cigg så ville han va med en. Men vi hade inge så han ville dissa oss XP Ojj så tokig han var .
Och den enda som pratade förutom Niklas, stackarna dom stod där alldeles tysta. Ajja

Idag har då dagen varit kort och vääldigt tråkig. Nog för att den inte är slut än men iaf.
jag som inte bra inatt så de vart att jag vaknade vid 12 tiden,. Vi hade knappt någon frukost så jag tog en promenad. Sen slog jag på Tv:n å försökte stämma Guitarren men de gick inge vidare så jag gav upp.
Och de sluta med att jag sitter vid datorn :P Lyckat.
Nu är då solen framme iaf.

Jag hoppades faktiskt på att den här sommaren skulle bli bra. Men jag har nog bara inbillat mig alltihopa. Ingenting känns bra och ingenting händer. Det blir bara sämre och sämre för varje dag. Jag hatar att vakna på morgonen och känna att det fortfarande är ett helvete till Sommar och liv jag har skaffat mig. Jag blir bara aldrig nöjd.
Jag säg ju de. Helvete till Liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0