En Söndagskväll

Det var då en söndags kväll med Sandra.lottie och Isabell.
De börja me 4 slutar me 2, Ojj så skrattet kändes härligt
Det vart då iallafall tv.spel med Sandra. Något dans spel och jag vette tusiken vem som var bäst.
Okej Sandra var bra men jag tog henne några gånger ! ;P



Och hon är Tooooki !
Himla vad jag saknat denna tjej.Hon är underbar, måste upplevas, går inte att beskriva alltså =)




Att så små saker kan ända så mkt. Uppfattning, känslor allt kan ändras bara för att du träffar En person, eller gör En grej Säger en Annan eller bara drar en vit lögn.
Och när något går på tok , så känns de . I hjärtat lixom.
Och sen helt plötsligt känns de bra, även fast man fick dissen ..

 Imorgon blir då första och sista dagen i skolan efter spanien resan . Vi ska spela brändboll så de blir ganska slappt. Sen blir det träning å genrep för sången på avslutningen.
Sen går vi ut 9:an och jag börjar på gymnasiet efter sommaren.
Tiden känns för kort. Det känns som att jag inte kommer hinna med det jag vill göra nu under sommaren, och som att det finns ännu mer som hindrar mig. Typ pengar, jag har ett sommarjobb. Hoppas på ett Andra.
Jag vill tillbaka till spanien, tävla med hästarna, fara på festival , umgås och festa med kompisarna , vara med Mattias.

jag vill också lyckas med mina låtar. Skriver två nya nu.
jag vill lyckas någon gång..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah, jag är verkligen så läcker på denna bild :]

2008-06-08 @ 23:03:55
Postat av: Sandra

Haha, jag är verkligen sååå läcker på denna bild! :]

2008-06-08 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0