España

Fest i lördags , himla Niice !

Millan var en packàsna, sööt tjej
jag traffa da massa tokiga manniskor. En del helt galna.haha

i spanien kan man göra vad som helst, och dà menar jag vad som helst ;) àldern sätter inte stopp här inte , haha =)

Idag är vi pà skolan. Skolan ser i stort Sätt ut som ett fängelse, bokstavlit talat.
Vi ska vara här i tre timmar och sen ut i La Bisbal. Jobbigt hah.

Familjen jag bor hos är jätte trevliga, Guillem har en lille bror som är Stek Cool. Hans pappa är klart soft och med morsan blire spanska , men de är ganska bra, Fàr jag lÄra mig lite :)

Dagen vi kom hit var jätte solig och man vart genast brun, dagen efter dà vi skulle utoch steka pà stranden började det regna..
la bisbal är värkligen en mysig liten stad.



àter igen har jag köpt ett dáligt tuggummi. Här finns det mest bara konstigheter att tugga pà.
Maten är jätte god men mycket fett och skiit.
Min första frukost bestod av muffins, choklad kaka och Yoghurt. Jätte nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äter dom sådant till frukost varje dag? Eller vare sånt du hade tagit med dig själv? ^^

Hoppas ni har det riktigt bra i Spanien, längtar efter dig! =)

2008-06-02 @ 17:22:02
URL: http://scjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0