Fredag dag

Dagen började tidigt. "Inskolning" hos Tage och JAAA jag har jobbet ! Ska börja nästa vecka och jag hoppas verkligen allt kommer ordna sig inför vecka 28. Det är typiskt att alla har jobb ledigt just den veckan, då jag redan är  upptagen.. Skitans. Ajja nu har jag då åtminstonde en veckas jobb till att börja med. får då bra betalt för de =)
Att ränsa ägg XP haha. Ajja känns då bara bra med en extra slant
Jag hoppas veerkligen att jag kan få så pass att jag tar mig tillbaka till spanien och har råd med de ena å andra till lägenheten.
Att pengar är så himla viktigt i livet.,och ju äldre man blir, ju mer beroende blir man av det.
Det går ju inte att göra någonting utan pengar typ. Man måste ju ha mat., De kostar. man tar bilen till jobbet., bensinen kostar. man ska ha kläder, de kostar, man sitter vid datorn, det kostar, man ser på tv , de kostar.
Att Allt kostar så himla mycket också! Jag satt och diskutera med en kompis mamma för ett tag sedan, Om laktosfria produkter.
Är man laktosintolerant kan man ju inte köpa den hära mjölken för 7.90 utan man måste ta den som kostar mer som är laktosfri. Det är ganska mycket mer också . Likadant smör, grädde. Det finns ju väldigt mycket olika produkter nu som är jätte bra för den som är laktosintolerant.Men då måste man ha pengar till att köpa allt man är i behov av. Jag vet att alla inte ha dom pengarna.
Likadant med oss Vegetarianer, Jag är själv Demi Vegetarian och en del Quorn produkter kostar faktiskt en ganska bra slant.
Alla borde väl ändå ha rätt att äta för samma summa, tänkte mest på laktos mjölken och alla andra produkterna nu.
Varför ska en vanlig mjölk kosta mindre än en lika stor laktosfri förpackning?



ColdPlay - Trouble <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0