Hoppla

Idag var de tävling som sagt, västerbottens  ponnycup. Det gick då bra gick en felfri L:d runda (80cm)
Det kändes ganska bra. Vi gjorde också debut på L:c (90cm) och fick ett litet nedslag.. Men jag är jätte jätte nöjd!
Det vart då som sagt var stressigt för att jag skulle få skjuts Hem till Anna där jag ska vara barnvakt tillsammans med Lottie klockan 5. Nu är som sagt var klockan kvart i och Lotties klass har just börjat. Medans jag sitter här hemma och väntar å väntar. Det känns ju som sagt var lite dumt att fara dit själv och lämna Lottie när det faktiskt är hennes jobb också. Sammtidigt som det känns ännu dummare då vi ska vara barnvakt åt Anna som faktiskt Gifter sig idag !
Jag lovar det kommer bli en massa trubbel.. Ajja jag har ju FAKTISKT inte gjort något fel nu. så skyll inte på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0