Hoppning

Idag var de då hoppträning och de gick jätte bra. Jag som var jätte glad och trodde sebbe hade slutat dra så mycket. Men Icke Icke , nu är han igång igen. Nu får jag då hoppas på de bästa inför tävlingen på lördag.

Jag fick mig en gratis träning med Bomben idag också , han är så rolig att jag bokstavligen skrattar åt han :P Men han skötte sig bra, vi hoppa två oxrar på 80 - 95 cm  vilket han aldrig gjort förut.
Han har inte mycket ork så de slutade med att jag ramlade av., på sista hindret. Haha det var ganska kul faktiskt , har inte flygi av på jätte länge =) Jag slog mig då inte som tur var.
Och jag blir då full i skratt varje gång jag tänker på den lilla klumpen, Oh my mr Bombastik xp


Imorse for min mors kusin och hennes dotter hem. Tidigt. Så ikväll var jag med isabell,patrik,aud och Sweet.  Och jag har kommit fram till att jag verkligen är beroende av mina vänner. Nu har jag inte varit med någon på 4-5 dagar, och jag blir glad, jätte glad och överspidad. Och Dryg. Jag får som en energi kick av att bara umgås och de är lite lusstigt ..
Alltså det är som lite jobbigt samtidigt som jag håller igång en stämmning., om ingen skrattar, så skrattar dom tillslut åt mig. Är de possitivt? Och jag blir väldigt dryg ibland,  till och med mot mig själv. hahaha alltså Aah..
Vad finns de att säga?

Project Runway.
" Oh gud jag vill inte göra något av sånt billigt skit "
Ett tält, de ska ju vara en utmaning? Jag förstår mig inte på de dära programmet faktiskt, det är ganska tråkigt. samma saker händer hela tiden, Åsså är de en massa bögar.
Inte för att jag är emot sånt, men Iaf. Och de liknar andra program, typ som Top Model, Idol, so you think you can dance.. Det är som samma sak, Fast de handlar om design, Alltså det är ju smak?
Jag tycker då alla gör de bra, nog för att jag inte är så mycket av  design och Mode typen.. Men de som är snyggt klär man dig väl i ? Jag förstår inte hur dom dömmer tävlingen bara. Ajja
Det är då tråkigt.
Och jag är inte bra på possitiva åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0