9/6

Jag kom åt spisen me fingret idag, Ajaj



Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Fast okej , För de första så längtar jag himla mycket tills jag går ut 9:an fast ändå inte. Det känns som att jag kommer sakna skolan på något vänster, alla vännerna runt om kring, min spanska lärare , hon är underbaar .
Men min klass kan ta dig i rumpan :P Ibland är dom så jobbig allihopa

Men jag kmr nog sakna dom någonstans ändå . .

Musikskolan kommer jag också sakna. Mest av allt. Och Roland, han har lärt mig de ena och de andra, hoppas bara de kmr gå vägarna nu när jag ger mig ut på egen hand.

Jag skriver då en ny låt, lr två , en duett med Isabell , jag tror de kommer bli bra.
Det går bara inte att  leva utan musik. Tack gode gud att jag har Jon som hjälper mig med mina texter och acorden.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0