Toaluder

Bara för att snacka om helt plötsligt ingenting.
Var ju på stan igår kväll. Och det var jätte mycket folk självklart. Så tro de eller ej men det vart stopp i Toan på frasses. Så det vart en ny jätte kö på Max istället. Och bara att stå i kö i väntan på en toalett en lördag kväll kan vara ganska intressant eller kanske ska man säga roligt .
Det stod fyra personer framför mig. och minst lika många fjortisar bakom. Men vid ett bort bredvid satt en hög raggar grabbar med nå brudar och diskuterade toaletter.
Det är ju bara tjejer som står i kö för en toalett en kväll som denna. Öl, sprit och bilar = ett antal toalettbesök
Det är ju klart lättare för killar. Lixom bara gå runt hörnet eller ställa sig kanske bara bakom ett träd så är de överstökat bara på några sekunder.
Den här killen som satt vid bordet menade då tillslut att vi tjejer skulle göra likadant. .. Men hallå, hur skulle de se ut ?
tyckte det var ett ganska roligt samtals ämne för att sitta och äta hamburgare på Max haha,
Sen var de ju då dom hära fjortisarna som stod i en hög bakom mig. Att man ska vara så desperat och fjortis att man rycker i handtaget på den som är före i kön. tänkte nästan säga åt dom. " alltså det tar typ 3 sekunder att sätta sig ner och pissa" Men snäääälllllaaaa!! AAA
Aja, flickan före mig sa då något ganska kul " Alltså jag var ju snabb. Jag va ju snabb"
haha
Undra egentligen hur många minuter vi människor spenderar vårat liv av att sitta på toa? En häst äter ju och skiter sammtidigt. utan att ens bry sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0