Torsdag 22.56

Jag har sååå tråkigt just nu ,
Jag är trött men har ingen lust att sova, det känns som att jag skulle missa något då .
Är så Arg på min dator att jag spricker snart. Inte bara med att den är vääldigt seg den får för sig att stänga av internet mitt i en laddning på Youtube, jag känner mig riktigt puppinuppig just nu.
Det var faktiskt en viktig laddning som var på gång ! å när jag kommit halvvägs så bara döööör alltihopa??
Att det inte ens GÅr att fixa bredband här ute. snacka om att leva i Ingenstans...



Något lite roligare var väl min tur till stallet. Det var väldigt trevligt att fara ut en långtur i skogen med ridgruppen , Jag fick prova en ny seg häst hah men de va skönt att ta de lugnt för en gångs skull faktiskt, sen var de en tur tillbaka till döstället.

Imorgon har jag faktiskt saker att göra =) Hoppas det känns lite bättre då än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0