22.56

Då vart de chokladbullar iställer för kanel . Lyckat.

Snart är de då skolavslutning. och vi har typ inga planer alls !
I 7:an festa jag loss på jag knappt komme ihåg vad jag gjort , I 8:an börja jag jobba dagen efter så de vart inte att bli borta så länge.
9:an... Jaa Kanske va me Mattias i stan ?? .


Det är inte bra att röka, det vet ju alla. Men äre värt att "skydda" någon annan för något man själv gör.?
Jag blir så förbaskad på icke rökare som bah, du ska inte röka
bara för att man fick smaka en gång.
och sen bara någon timme efteråt så röker dom själv. ännu värre dagen efter då dom gör om de . Jobbiga människor alltså .

Hur mkt annat skit äre inte människor och folk gör mot varrandra?

Nää sådna här saker gör en trött.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0