Kulturnatta

Kulturnatta igår da! Ändå sämsta hittills. Men derygast var nog tävlingen på dagen.
Jag tävlade min första Lokala tävling med min ungponny gick felfri första omgången å sen drog han bara iväg med mig på andra.. himla jobbigt. Det enda jag gjorde var att dra i han, jätte kul.
Mattias var då jätte duktig som var och hjälpte till hela tävlingen :) Jag jobbade då den dagen så jag var i stallet kl. 7 på morgonen å kom hem vid samma tid på eftermiddagen , sen skulle man skynda sig att göra sig i ordning för kvällen på stan.
Det var då den tråkigaste kulturnattan jag varit på! Det bästa var typ Afasi o Filthy. Det är inte den sortens musik jag blir flrknippad med, men jag gillar den ändå .
Sen var de mest bara kallt å drygt. Fulla jävlar och ännu värre blondin-fjortisar som sprang runt.

Nu låter de ju som att jag har något emot Blondiner men icke. Jag menar, de flesta fjortisar är faktiskt blondin Xp haha.

För att tillägga så var jag  väldigt  trött efter den långa dagen på stallet.


Och självklart gjorde jag samma misstag med tuggummi igen. STIMOROL Original.  smakar typ larits å jag gillar INTE lakrits. såå jag var väldigt generös och bjöd bort så mkt jag kunde.
Ännu en sak att faktiskt inte rekomendera för dig som inte gillar lakrits.



Något annat jag kom att tänka på den kvällen var när några kompisar skulle äta pizza. Själv var jag då inte hungri och satt som bara och väntade.
Det är så att en tjej i min klass är väldigt smal, och hon är längre än mig och så säger hon att hon är normalvikt och normal smal. Lixom , va fan är inte jag dåra?? Fettma överviktig. jag är lixom dubbelt så stor som henne..

Det är så många ungdomar som säger att dom är tjocka. Särskilt med någon som kanske är tjockare än en själv. Jag menar, vad ska den personen tänka. Lixom " jag är faktiskt tjockare än dig, menaru då att jag är skiiita fet ? "
Man borde ju egentligen tänka på vad man säg både om andra och sig själv i andras sällskap, men jag tror inte det är så många som tänker så :P


 Ajja På kvällen åkte vi hem med en kompis, och ett ganska roligt samtals ämne dök upp. En av oss var lite på lyran å hade fått dissen av alla tjejer han stött på ( 3st). Rubriken varför säger alltid tjejer att man ska ringa när man är nykter istället?  kom upp. Haha Som vi skratta åt stackarn. och självklart fick vi tjejer svara på det . Enligt killarna så spelar de ingen roll om man säger saker på fyllan lr i nycktert tillstånd man menar ändå samma sak, Eller saken är de att man vågar säga de när man är på fyllan.
Men de tror inte vi tjejer på .
Eller gör vi de ??

Livserfarenhet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0