Onsdag

Ändå slapp dag jag hade idag. 2 lektioner, lr man kanske kan säga 1.5 , hade spanska prov andra..
Och de kändes faktiskt onormalt bra, nog för att jag plugga som en tok men dom två senaste dagarna har jag bara inte orkat, haha. Ajja vi får väl se hure går.
Imorgon äre ju vårsalong, vad där och hjälpte till resten av dagen idag :) Tjooho
Då blire sång för min del iaf. It don´t mean a thing.
Blir typ ändå lite små arg, har ganska ont i halsen nu, Jaa precis lakomt till alla uppvisningarna jag har i veckan...

Ja måste bara få uppmärksamma En kär vän till mig: " ÅÅå vad jag är dryg idag "
En liten bit längre bort hörde man någon som sa  :  Idag?? Du är alltid dryg
Det var bara något komiskst som dök upp på vårsalongen idag när ingen hade något att göra.

Aah Nu är middagen slut, dax att se på Tv,. Har missa The Hills TVÅ ggr nu ..  Det är ett lätt kul program.
MTV 17.00 Ta dig en titt ;)

8 dagar kvar till Spanien ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0