Spanien ! =)

Då bär de av till spanien imorgon , tjohoo
är sjukt stressad just nu, ska hinna skriva klart de här, packa å fara till stallet. haha galet.



Det var då stan idag, köpte en hel röd bikini på stadium idag, lite halv fundersam över den ändå. Men köpt är köpt.

Köpte en blå klänning å! Ganska nöjd över den iaf, Åhlens.


favorit affären är ju då ändå H&M men jag börja nästan bli lite besviken ! finns ingenting där att köpa längre om man inte är suuper smal ,
Visst jag försöker men de jag kmr fram till är att jojjotekniken är mkt lättare.. :/
blir deprimerad. .

Nu blir jag nervös för stranden också, varför ska alltid tjejer ha sådna här problem ?
Lr har killar de också , ??

Ajja Stallet, Sova , skola Spanien ett stort S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0