Tisdag

Ja, det här är Nattas blogg. Hon ville att jag skulle skriva om vad vi har gjort idag, men det tänker jag inte göra.
Istället tänker jag berätta om hur bra vän hon är!

Natali är hur trevlig som helst, är man en sådan person som bryr sig mycket om vad sina föräldrar tycker och tänker om ens kompisar så är hon bäst! Hon pratar på om allt mellan himmel och jord, spelar ingen roll om hon just mött personen eller inte - bra självförtroende. Hon är superrolig också, iallafall om man kan skratta åt lite vad som helst. Jag är verkligen glad över att jag har Natali som kompis, hon är underbar. Om man känner att man behöver lätta på hjärtat finns hon alltid där och lyssnar, kommer med förslag på hur situationen skall lösas och ger stöd. Kort och gott, hon är världens finaste tjej! Jag kan inte beskriva henne i ord (hur mycket jag än försöker), hon måste upplevas. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0