Vårsalongen

Idag var då vårsalongen Såå kul de var!
De började då på morgonen (med att jag försov mig å kom som en rishög till skolan )med ett prov som jag inte kunde ett skiiit av, chansade ganska stort . Sen vare show time. Lr nää före vare ju genrep å jag trott jag skull döö. Allt var som mest bara kaos! Å jag hade ett rakblad i halsen .
När de då var dags att börja var alla nervösa, lr nästan iaf, jag var inte så nervös alls
de gick då ganska bra med sången å inga större saker hände.
Inte heller den andra uppvisningen för 7:an och 9:orna.  De var klart mkt roligare att uppträda för dom . jag fick tillomed en egen hejjar klack. Heja Natta !  Ganska kul faktiskt,



Köpte ett nytt tuggummi Idag ett grönt paket, Icas egna. Med de var en besvikelse. Ingen bra smak alls faktiskt, såå de är inget att rekomendera.




Efter en heeel dag nästan utan frukost och en hals som gjorde ont for jag hem till Lottie å arbetade på Hållbar Utvecklings arbetet.
Sedan vare bara att fara tillbaka till Forum för sista föreställningen för föräldrarna å allmänheten.

"Natta kom hit du måste prata med mig,"
 
Det var ungeför de första jag fick höra när jag kom dit. Emil som presenterade alla kläder å musiken som skulle spelas hade blivit av med sin "tal kompis" .
Så då hade jag ca 20 min på mig att lära mig vad jag skulle säga, Men åå så kul de var, jag fick då lov att inprovisera å läsa från ett papper men de va himla kul å allt gick jätte bra!
Sången gick då tydligen åxå bra även fast min hals inte alls mådde bra.
Det vart då lite kusligt för jag hörde inte mig själv ett skiit! hade bara ett val. KÖR.

Det var en hiimla stressig men himla kul dag alltså. Så vare vanlig skoldag imorgon .. jobbigt.
Och nu äre bara en vecka kvar tills jag dra till Spanien ! =)

Taggar tisdag, får försöka reparera halsen tills då. Föräldramöte å jag ska sjunga 3 låtar!
De blir spännande  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0