Dagarna

Jaa nu är de Söndag, Sista dagen på veckan = skola imorron och slut påröjjandet.  (i fem dagar iaf )
Lördagen vart ju som sagt vart väldigt lugnt,  for till Vindeln , for till Vännäs med Lottie, somnade i bilen, gick upp tidigt och jobbade på stallet.
Söndagen börja som vi hörde väldigt tidigt, utan förvarning ocksåå. Drog mig till stallet och började Jobba klockan nio. Det började då med att jag skulle ta betalt för anmälningarna. Det var då inte många startande på dagen dressyrtävling som tur var.

Jag satt då ensam vid ett bord men en stooor svart plånbok full me ståålar när plötsligt en liten flicka kommer fram mitt mig. Har du barn ?
Härre guu,, Jag är 16.

Fortsättningen var att jag tog en Påtår  då jag berättade för Petra vad jag nyss varit med om. Hennes svar på det hela :
Nä det har jag inte, men jag dricker kaffe =)
Du börja bli vuxen Natali !

Tack för stöde..

Dagen forsatte då med att jag fick vara Speaker , OMG de va ganska kul faktiskt =)
När tävlingarna då äntligen var slut tog jag mig en snabbis och gjorde klart hästarna. Tog mig en rid tur och på något vänster somnade jag uppe i Cafeterian , Lyckat..


15 min är jag alltid lycklig med dig <3



För att ta en liten sammanfattning så var jag i stallet sammanlagt 10 timmar =) Niiicigt , YEES


Hon är min party brud och vi gör de bästa av situationerna,
för situationer och raggeri är våran rubrik


Och så var vi två lixom

Fucking Unbelivable, I´m in löööv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0