När Man Talar Om Trollen

Så skönt de kan vara att vakna upp och känna lättnad. För första gången vad jag kan minnas är jag glad.. innifrån och ut .

Igår natt lov jag och vred mig i sängen,.  jag visste att jag skulle få ett sms , eller jag hoppades och jag fick det =]
När jag dagen efter tog mig en promenad till skolan , mötte jag flertal hundar. Det sägs ju att ens hund speglar ens personlighet. Just när den tanken dök upp i huvet mötte jag en svart liiiten hund ( Golvmopp ) såg precis ut som att den hade rastafläor, när jag sedan kollar på ägaren till hunden, var det en inte allt för lång blond tjej med långa rastaflätor. Lite senare möter jag en schäfer som tillome ser snällare ut än sin ägare.
Men tanken passerade och känslan om hur de ska bli att fara till Vindeln växer, jag tänker på hur människorna är och hur stämmningen egentligen är.
När tankarna svävar och blicken är fäst i marken kliver jag på en gammal LillaVK Tidning. På framsidan är en bild på Vindelns PonnyBoy Max. En riktig Vindeln pojk som håller på hästar,

Helt Knaaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0