Bio

Jag måste  börja med att åter igen få tacka för de fina kommentarerna ! De värmer verkligen :]



Idag var som sagt var första dagen på veckan jag var i skolan, har ju varit sjuker som sagt men känner mig mer redo att fara ut å röjja igen =)
Dagen var då ändå slapp då jag började med Engelska och de enda vi gjorde var att prata.Det var nämligen några studenter från universitetet som utbildar sig till engelska lärare som kom och hälsade på oss idag. Tack gode gud för de säger då jag =P
Den första gruppen gjorde någon jäkla konstig uttgift , typ Hitta den som kan nämna de tre kandidaterna i udsadfago Jag har som sagt var ingen aning och de va ganska tråkigt faktiskt .
Den andra gruppen var då vääldigt mkt rolika. ( och snygga  =O Lyckosten som får dom som lärare i framtiden) Deras uppgift var då att vi i två grupper skulle få dom att baka chokladbollar. Vi fick bara prata engelska och vi skulle säga vad dom skulle stoppa i och hur dom skulle göra för att få fram chokladbollar som sagt =) Ojj så vi skrattade ! Shiiiittt va kul de va alltså !
Efter de var de då lunch och sedan Svenska prov. I tre timmar ,men som tur var behövde man inte sitta hela tiden ut,. Vi skulle skriva ett referat och jag tror de gick ganska bra. minst 200 handskrivna ord. Självklart glömde jag att räkna dom..
 
Jag var verkligen trött på eftermiddagen, skolan tar krafter, speciellt när man själv inte har egna att ta ifrån . Jag menar, efter en vecka utan mat har man inte så mkt energi att göra av med.
Imorgon har jag idrott och jaa ,, jag undra som sagt var hur de ska gå till. Men jag ska försöka , det är det som är viktigt =)

Mot kvällen for jag och Mamma på BIO =)
Det var tänkt att vi skulle se Mamma mia men självklart var de utsålt, även fast den har gått så länge. Vi beslöt oss till slut för att de Eagle Eye, den va himla bra faktiskt. Varken jag eller mamma är nå vidare Action fans men den gick lätt hem =)
Jag kan verkligen rekomendera den .

Nu är jag då hemma och sitter.. i soffan som vanligt, och lyssnar på katten som just nu river ut all toalettpapper....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0