En eftermiddag

vad heter du? - Natali Olsson
I mellannamn då? - Anna
Vart bor du? - Umeå, Mariehem
Trivs du där? - Hittills
Har du körkort? - Neej
Äger du några converseskor? - nääästan
Favoritdjur? - Pollar
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, drickaa
Senaste konserten? - inte varit på nån ;P
Festar du mycket? - aaah
Sprit, cider, vin eller öl? - sprit,öl lr cider
Antal kuddar i sängen? - 1 för tillfället
Kan du baka bullar? - med recept
Har du varit med i scouterna? - ja, de va ju ett tag sedan
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? - nääru sånt håller jag mig borta från
Är du allergisk mot något? - Socker??? lite känslig mot mjölk.
Äger du ett busskort? - jajamensan
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Ingeen =P
Vad åt du till frukost? - En banan
Hur ser du ut idag? - sömnig om jag ska sammanfatta mig kort .
Nästa mål i ditt liv? - Varför ha ett mål?
Vad såg du senast på tv? - dr snugles =) 
Hur svarar du i mobilen? - hallå?
Vem ringde du senast? - Lottie
Vad sa den du ringde? -de kom jag int ihåg
Antal timmar sömn inatt? - från 00.00 - 06.30
Sov du ensam? - Nää me Malin =]
Brukar du snusa? - Nääjju
Vad innehåller din favoritnattmacka? - MEn orka snacka mat?

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng; jag?
Såg dig gråta; klassen,lottie,sandra
Du delade en drink med; Jag kör på mitt eget
Du gick på bio med; Mamma =]
Du gick på stan med; Maalin

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? säger det bara om jag menar det
Bråkat med ditt husdjur? haha, yaaah
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Yess sjuukt.

EXTRA STUFF...
Tar du droger? nejduu
Dricker du? yesbox
Vad är du mest rädd för? Att bli fet.
Vilka kläder sover du i? stooor tröja och shorts om inte tjocksockarna också åker på vissa nätter.
Vart vill du gifta dig? någonstans där de är vackert
Vem hatar du verkligen? Det håller jag inom mig
Ha du varit kär? yaah
Har du bil? nejdu
Har du ett jobb? typ två tre ggr i månan?
Gillar du att ha folk omkring dig? yaah
Är du ett hälsofreak? naah, periodvis

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? haha, naah, inte kär-kär
Är du ensam nu? Jaa...
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Randoms
Vill du gifta dig? Vette faan alltså
Vill du ha barn? Någon gång,,Jaa

FAVORIT...
Rum i huset? tvrummet, myys
Typ av musik? allt, typ
Månad? juni

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? nejdu
Köpt någonting? aah en kajal penna =)
Varit sjuk? naah, små hosta liite?
Sjungit: Jajjameeen
Sagt "jag älskar dig"? nääe
Velat säga till någon att du älskar den personen? inte så att jag har tänkt på det.
Träffat nån ny person? naah
Saknat någon? yeesbox
Kramat någon? yesbox
Kysst någon? Aah de tro jag nog ;)

SENASTE...
Låt du hörde: Afasi&filthy- Livet är underbart
Film du såg: Ghost Chip
Drink du köpte: jag får inte köpa sådant!
Mat du åt: kycklingtalrik =)
Gången du åt en 7-Eleven korv; huh?
människa du slog: Anton,
stora bussresesan: vindeln, hehe
långa telefonsamtal: Igår.. Typ
dusch: morning, soon en ny
irritation: vet icket, på mig själv säkert

FÖRSTA....
jobb: Vindelns ridklubb
inhandlade skiva: minns intee, spice girls kanske
begravning: Daniel
piercing/tatuering: öronen!
fiender: Hissjö maybe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0