Freedag

Alltså nu vet jag inte hur jag ska sammanfatta mig ! =O
Allt började iaf med att jag Inte var i skolan, jag var hos Sandra vid Östra ersboda, Sen efter ett tag kom Emil förbi med Öl och då vart alla lyckliga =)
Jag tror faktiskt jag ha hitta en öl som är god, saken är de att jag inte kommer ihåg vad den heet.. =/
Nä festen aldrig riktigt drog i gång börja alla ringa runt, och till slut kom de folk, men dom stack nästan lika snabbt då vi skulle ner på efter röjj party på Haga, Vi tog oss till Mc donalds,. Sen vart Jag så less att jag GICK hem =O

Och jag har ingen aning om vad meningen med att fara till stan just nu va? Alltså jag mena,, Nää så jääkla ovärt och heelt gaalet alltså !
Satiken , Det kanske är ett svar på meningen med livet. Att bara göra och lära sig av det.. ? Men vad har jag lärt mig mer än att inte fara ner på stan i fyllan för man tar sig aldrig så långt ?? Om det ens är något nytt jag lärt mig är ju frågan =/ Jag kanske bara har uppmärksammat det lite mer . 


Åååh =O 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är också fin, Natali.



Ölen hette Odin, om du menade den vi hade.. haha^^

2008-10-19 @ 17:45:43
URL: http://scjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0