Gårdaagens stora hitt

Nu blir det en bild visning av min gårdag, Började klockan 10. Och lektionen var att gå runt och intervjua på NK och ICA Gormet. Det tog oss typ en timme,  så jag slutade alltså väldigt tidigt.


Vi va då gaanska nöjda med ett gratis Winerbröd =)
 


Efter det drog jag, Malin och Emma på Stan och röjjde, det började då med käk på Natt öppet och sen vette faaan va som hände. Hiimla Niice Anyway.

 Det är gaalet så Nolifers vi är        
 
   Emma hittade min livs förklaring

jag köpte ett nytt Ritblock och sjäälvklart satte vi oss på Up2 och Ritade ett tag =)
Efter att Emma hade varit och köpt en Dildo på teknikmagazinet åt Sin kompis som nyss fyllt år, Oj vad vi skojjade om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0