Gårdagen

Kvällen sååg som sagt var inte lovande ut. Och mitt i alltihopa så började de regna. sen blåsa , sen storma. Och då ska vi på Fest =)
Vi hamnade som sagt var på haga ganska sent runt elva tiden tror jag det var. Det var ganska nice me nya människor faktiskt,Slutade ju då med att alla va tvungen att sticka. Jävla poliser. Annie vart av med sin jacka och jag tappade min vante under äventyrets gång,
Vi drog oss till berghem där vi också var tvungen att sticka, jävla grannar, och då vart det tillbaka till Haga igen, jävlar vilken cykeltur jag fick mig.

Och för att ta de lite kort så fick jag mig trevligt besök över natten ;) haha , efter en låång promenad hem =)



Annie
Sandra

Vi röjer och plöjjer så varför sitta hemma om kvällarna ?
Låt oss hålla ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0