Gomorrn

Jaa klockan är som sagt var 6.34 och jag börjar först om tre timmar =/
Varför jag inte kanfortsätta sova vet jag inte, det här kändes då bara lite fär mkt när jag ser att mamma inte ens farit till jobbet =O
Isabell har somnat i soffan så det är jävligt elakt  att slå på tv:n..


Vi får se vad dagen har att bjuda på idag, mer än matte prov som jag verkligen INTE taggar , imorrn har jag data prov,  och jag pluggar verkligen inte på dom =P Men det går som ändå inge vidare såå,.
Fick annars nästan panik igen på matten igår , heelt galet vad livet har att erbjuda alltså .. =/



Jag kanske har sagt att jag var på skolkören igår? Himla roligt faktiskt och lite annorlunda  än den förra,
Nu taggar jag även skolspelning om tre veckor som faaan, min hals måste ju bara vara i full kondition dåå jue =D
Annars hände inget speciellt igår, jag hittade en ny låt som va ganska bra som jag spela på piano.
I Will Be - Avrin lavigne,. inte allt för pjåkig låt faktiskt =)

Kommentarer
Postat av: Linn

tagga dataprov !!!!!!!

2008-10-24 @ 13:11:41
URL: http://linm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0