Helg

Det här har nog varit den värsta helgen hittils. Och jag tror jag har sagt det många ggr tidigare men nu menar jag det verkligen. Sakern är det att jag är sjuk , är förkyld och har en hemsk hosta som inte tillåter sömn !
Så  jag är inte vidare pepp på att vara ute eller dra hit nå vidare mkt kompisar. Däremot peppar jag fest nästa helg om jag hinner bli frisk , bara hoppas lixom..

Jag har äntligen börja kunna äta lite mer nu ! :)



Livet är verkligen som ett pussel , och just nu så är det verkligen svårt att hitta pusselbitarna , jag som trodde jag faktiskt hade gjort ramen färdigt.. Men den gick nyss i tusen små bitar igen... Faan alltså.

Men nu tänker jag börja teckna mer. Det känns som något jag verkligen vill göra för stunden. Jag har nått några väldigt fina inlägg från mitt inlägg " Livet i ett pennfack " .
Jag kände mig verkligen peppad just nu,.
Man får se vart de leder lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0