Maat

Att vara vegetarian är något att komma ihåg. Börja just nu tänka på den hära reklamen då det är en kille som gör i ordning värsta fin middagen med kött och hittan å dittan. Sedan ringer det på dörren och när han öppnar  har hans dejt ett svart linne som de står något i stil med " Eating meet is murder"  xD
Jag har då varit Vegetarian i ca 4 år. Och det är faktiskt en del av mig så du kan inte få mig att ändra på mig. Jag Mår bra och jag Trivs bra.
Det är inte svårt måste jag säga. Och att vara runt om tror jag väl ändå inte heller är så himla jobbigt eller?
Det går faktiskt att ha romantisk middag,  det går att gå ut och äta på stan. Det finns faktiskt väldigt mkt olka alternativ.
Lassagne är då de goooaste tror jag. Om inte mammas grönsaks blandning =)

Något jag ganska nyss kom på var att jag är såå kräsen vad de gäller att äta.


Idag vart jag intervjuad av tv ! Heelt sjuukt awkward de var =) kom dock inte ihåg om det var tv 4 eller 2 =O haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0