Måndag

Jaa du när de då första dagen på lovet . Jag har en känsla av att de här lovet kommer gå snabbt vilket är fullkomligt förbjudet !
Jag har inga planer på att sitta i min lägenhet om kvällarna iaf så om du har något att dela med dig av såå sääg till och jag är säkert Lättt på =)

Lovet börjar då som sagt med att jag ska till Vindeln och ta Sebbe till veterinären, sen blir de en klinic med Sylve och Lottia i Vännäs , de lär tydligen bli sent , så jag måste kirra sovplats i Vindeln , smaart att jag kommer på de nu =/
Tisdagen ska jag försöka ta mig en Riiidtur =D Det betyder att det blir träningsvärk resten av veckan...
Tisdagkväll och ända fram till Fredag händer ju som sagt var ingenting och lite mindre..
Fredag äre stooor drag hemma hos oss =D Halloween får man inte glömma då blir till att kirra godis FFS =D



Jag känner mig nästan fortfarande Lostad när de gäller vissa människor här på jorden, Hur man kan man egentligen säga en sak och mena en heelt annan ? Och hur kan man låta andra människor tro på en lögn och dölja sanningen bara för att såra ?
Jag förstår det inte. Och jag vill nog inte det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0